جدول زمان بندی برنامه ها | ||||
https://vclass۲.modares.ac.ir/rooms/xyt-cqh-jto-igc/join | ||||
روز چهارشنبه مورخ ۸ اسفند ماه ۱۴۰۳- شروع برنامه صبح: ساعت ۸:۳۰ | ||||
ردیف | برنامه | مدت زمان | ||
۱ | قرآن و سرود | ۱۰ دقیقه | ||
۲ | خوش آمدگویی و اعلام برنامه ها (دبیر علمی همایش: جناب آقای دکتر امّی) | ۱۰ دقیقه | ||
۳ | سخنرانی موسس انجمن موتور (جناب آقای مهندس میرسلیم) | ۱۰ دقیقه | ||
۴ | سخنرانی رئیس دانشگاه و همایش (جناب آقای دکتر حجت) | ۱۵ دقیقه | ||
۵ | سخنرانی نماینده صنعت (جناب آقای دکتر قبادیان) | ۲۰ دقیقه | ||
۶ | استراحت | ۳۰ دقیقه | ||
۷ | سخنرانی نمایندگان شرکت NAMI روسیه | ۶۰ دقیقه | ||
۸ | سخنرانی نماینده صنعت (جناب آقای مهندس رجبعلی) | ۲۰ دقیقه | ||
شروع برنامه عصر: ساعت ۱۴ | ||||
ردیف | برنامه | مدت زمان | ||
۹ | ارائه مقالات | ۱۸۰ دقیقه | ||
۱۰ | اختتامیه | ۹۰ دقیقه |
کلاس ۱(۱۱۹) موتور هوایی مدیر نشست:جناب آقای دکتر نکوفر هیئت داوران : جناب آقایان دکتر حسینعلی پور، دکتر علائی، دکتر نکوفر |
|||
https://vclass۲.modares.ac.ir/rooms/uqd-udk-j۴j-۷wd/join | |||
سخنرانی | |||
کد مقاله | نویسندگان | عنوان مقاله | ساعت ارائه |
A-۱۰-۱۱۲-۱ | کورس نکوفر، کمیل غلامی ملاطی | تحلیل تنش اثر نیروی فشاری بر یک دیسک کامپوزیتی | ۱۴الی۱۴:۲۰ |
A-۱۰-۱۳۱-۱ | سیدجواد حسینی زاده، فتح اله امی | نگاهی به پیشرانههای پهپادها: چالشها و فرصتها در ایران | ۱۴:۲۰الی ۱۴:۴۰ |
A-۱۰-۱۶۴-۱ | محمد رزمجویی، فتحاله امی، زهیر صبوحی | اثرات ارتفاع و ماخ بر عملکرد نقطه طراحی و خارج از طرح موتورهای توربین گازی با استفاده از یک رویکرد نوین | ۱۴:۴۰الی۱۵ |
A-۱۰-۱۷۷-۱ | محمود عسگری، فتح الله امی، زهیر صبوحی | مدلسازی آیروالاستیک و بهینه سازی چندهدفه پره روتور کمپرسور مادون صوت با استفاده از ترکیب الگوریتم ژنتیک چند هدفه اصلاح شده، شبکه عصبی مصنوعی و تاپسیس | ۱۵الی۱۵:۲۰ |
A-۱۰-۱۸۷-۱ | احسان عباسی، فتحاله امی | افزایش راندمان ملخ دو پره با روش تغییر ایرفویل و افزایش تعداد پرهها | ۱۵:۲۰الی ۱۵:۴۰ |
A-۱۰-۱۹۲-۱ | سعید شریف زاده، دکتر فتح اله امی، احسان غفوری | شبیهسازی عددی و تست تجربی ملخ دو پره با هدف افزایش راندمان سیستم پیشران | ۱۵:۴۰الی ۱۶ |
پوستر | |||
کد مقاله | نویسنده | موضوع | تایم ارائه |
A-۱۰-۱۴۳-۱ | دانش پژوه | برآورد سوخت هواپیمای ایرباس A۳۵۰-۹۰۰ با روش ترکیبی شبکههای عصبی مصنوعی و متغیرهای تصادفی نرمال | ۱۶الی۱۷ |
A-۱۰-۱۳۲-۱ | اصلی خوش | تجزیه و تحلیل عملکرد موتورهای سیکل متغیر در کروز با استفاده از GasTurb۱۳ | |
A-۱۰-۱۳۲-۲ | اصلی خوش | تحلیل عملکرد موتور توربوفن CFM۵۶ با استفاده از روابط تجربی و شبیهسازی ترمودینامیکی در شرایط خارج از طراحی | |
A-۱۰-۱۳۲-۳ | اصلی خوش | بررسی عملکرد نقطه طراحی یک موتور خاص با استفاده از نرم افزار GSP و GasTurb | |
A-۱۰-۱۶۶-۱ | سالاری | مدل سازی و شبیه سازی موتور Rotax ۹۱۲ در نرم افزار GT-Suite | |
A-۱۰-۱۶۶-۲ | سالاری | طراحی و بهینهسازی سیستم سوخترسانی انژکتوری موتور Rotax ۹۱۲ | |
A-۱۰-۱۷۳-۱ | ترابیان | مراحل ساخت، انتخاب نوع متریال، ابزارها و وسایل آزمایشگاهی، تست های عملکردی توربوشارژ TCA۳۳ | |
A-۱۰-۱۸۶-۱ | غبشاوی | تشخیص ترک در روتورهای جفکوت با استفاده از تجزیه ارتوگونال مناسب (POD) و تحلیل دینامیکی | |
A-۱۰-۱۸۵-۱ | غلام زاده | تحلیل سیستمهای پیشران الکتریکی و هیبریدی در برابر موتورهای جت و توربوپراپ سنتی در هوانوردی | |
A-۱۰-۱۹۰-۱ | جبلی | معرفی اجمالی موتور توربوفن RB۲۱۱ TRENT ۷۷۲ ساخت کمپانی رولز رویس انگلستان | |
A-۱۰-۱۱۵-۱ | رسولی | از دست دادن تراست در هر دو موتور پس از برخورد با یک دسته از پرندگان و فرود اضطراری در رودخانه هادسون | |
A-۱۰-۱۲۷-۱ | آستانی | مروری بر مفهوم YASA و بکارگیری آن در موتور هواپیماهای مسافربری |
کلاس۲(۱۱۸) موتور خودرو مدیر نشست: جناب آقای دکتر عبدالملکی هیئت داوران: جناب آقایان دکتر موسویان، دکتر عبدالملکی، دکتر میر محمدی |
|||
https://vclass۲.modares.ac.ir/rooms/h۸۲-wpz-jhi-ctj/join | |||
سخنرانی | |||
کد مقاله | نویسندگان | عنوان مقاله | ساعت ارائه |
A-۱۰-۹۹-۱ | علیرضا بتوئی | شبیهسازی عملکرد و مصرف سوخت جهت انتخاب بهینه نسبت دنده خودرو مجهز به گیربکس دستی | ۱۴الی۱۴:۲۰ |
A-۱۰-۱۳۳-۱ | حجت صابری نژاد | تحلیل اثر جانمایی فن رادیاتور و کندانسور خودروی نمونه بر روی سیستم خنک کاری | ۱۴:۲۰الی ۱۴:۴۰ |
A-۱۰-۱۶۲-۱ | محمدجواد آفرید، مجید قریشی، محمد حسینپورشرفشاده | بررسی تجربی تأثیر تغییر عناصر در بوش سیلندر موتور دیزلی بیامپی۱ بر سختی سطح | ۱۴:۴۰الی۱۵ |
A-۱۰-۱۶۷-۱ | علیرضا قنبرپور، کامبیز قائمی اسگویی، فتح اله امی | مکانیزم تطبیقی بازیابی انرژی در حین ترمز گرفتن خودروهای الکتریکی: تعادل بین بازیابی انرژی، دینامیک خودرو و ایمنی | ۱۵الی۱۵:۲۰ |
A-۱۰-۱۱۲-۳ | Vadim Grinev | The advanced methodology for the dual-fuel engine combustion process simulation based on the application of detailed chemistry coupled with CFD |
۱۵:۲۰الی ۱۵:۴۰ |
پوستر | |||
کد مقاله | نویسنده | موضوع | تایم ارائه |
A-۱۰-۱۰۰-۱ | شهابی نیا | تحلیل و شبیه سازی عمر میل لنگ، با نرم افزار سالیدورکس | ۱۵:۴۰الی ۱۷ |
A-۱۰-۱۱۰-۱ | عاشوری | ارزیابی آسیبهای خستگی، اکسیداسیون و خزش در عمر خستگی ترمومکانیکی منیفولد دود | |
A-۱۰-۱۲۸-۱ | نجف آبادی | شبیهسازی احتراق لایهای در موتور تزریق مستقیم هیدروژن | |
A-۱۰-۱۰۸-۱ | یاوری | طراحی یک نمونه ترموستات الکترونیکی با رویکرد کنترل بهینه دما و افزایش طول عمر موتور | |
A-۱۰-۱۴۴-۱ | رهبری | بررسی تجربی تاثیر محدود کننده سیستم تشخیص آلایندگی بر عملکرد موتور دیزلی | |
A-۱۰-۱۴۶-۱ | نیاجلیلی | بررسی مزایا و معایب خودروهای برقی و هیبریدی از دیدگاه مصرف کنندگان | |
A-۱۰-۱۴۶-۲ | نیاجلیلی | بررسی راهکارهای انتقال اطلاعات توسط شبکههای بی سیم در خودرو | |
A-۱۰-۱۴۶-۳ | نیاجلیلی | طراحی و ساخت دستگاه آزمایش صحت عملکرد شمع موتور خودروهای بنزینی | |
A-۱۰-۱۴۶-۴ | نیاجلیلی | طراحی ونتوری برای انباره اگزوز خودرو جهت بهبود تخلیه گازهای خروجی از موتور | |
A-۱۰-۱۴۹-۱ | ملاجعفری | محاسبه اولیه پارامترهای یک خودروی سواری برقی بر اساس موتور احتراق داخلی | |
A-۱۰-۱۴۹-۲ | ملاجعفری | محاسبه پارامتر اولیه برای اتوبوس شهری هیبریدی پلاگین براساس موتور احتراق داخلی | |
A-۱۰-۱۵۱-۱ | احدی | فناوری هوش مصنوعی و سنسورها در صنعت خودر | |
A-۱۰-۱۵۶-۱ | حسنوند | مقایسه زیستمحیطی موتورهای درونسوز و خودروهای برقی از نظر تولید کربن و کاهش مصرف انرژی | |
A-۱۰-۱۵۵-۱ | رنجبری | مدلسازی عددی و بهینه سازی میزان آلایندگی خودروهای منطقه آزاد ارس با استفاده از روش سطح پاسخ | |
A-۱۰-۱۶۵-۱ | قوامی | خودروهای هیبریدی: ترکیبی از تکنولوژی و محیط زیست | |
A-۱۰-۱۶۸-۱ | حسینی | تأثیر طراحی هندسه منیفولد اگزوز بر عملکرد یک موتور احتراق داخلی | |
A-۱۰-۱۷۰-۱ | معماری | تحلیل اصول طراحی موتورهای الکتریکی در خودرو های برقی و هیبریدی از منظر بهینه سازی مصرف انرژی | |
A-۱۰-۱۵۷-۱ | رحمت پور | شبیه سازی یک خودروی الکتریکی پیل سوختی در چرخه رانندگی اروپایی | |
A-۱۰-۱۹۴-۱ | جمشید | تاثیر نصب رادیاتور بر خنک کاری روغن موتور سیکلت ۱۲۵ CG | |
A-۱۰-۱۹۴-۲ | جمشید | بهینهسازی طراحی موتورهای جت با استفاده از الگوریتمهای هوش محاسباتی: مقایسه چهار روش بهینهسازی غیرخطی |
کلاس۳(۱۱۶) سوخت،احتراق،محیط زیست مدیر نشست: جناب آقای دکتر نور آذر هیئت داوران: جناب آقایان دکتر نورآذر، دکتر هیهات، دکتر قبادیان |
|||
https://vclass۲.modares.ac.ir/rooms/m۴q-kda-۴ra-l۴۵/join | |||
سخنرانی | |||
کد مقاله | نویسندگان | عنوان مقاله | ساعت ارائه |
A-۱۰-۱۳۳-۲ | حجت صابری نژاد | تحلیل اثر مشخصههای بازیاب موتور استرلینگ در افزایش راندمان سامانه ترکیبی موتور استرلینگ – بازیابی گازهای خروجی موتور احتراقی | ۱۴الی۱۴:۲۰ |
A-۱۰-۱۵۸-۱ | یاشار فکری، محمدمهدی هیهات | شبیهسازی دمای یک باتری منشوری لیتیومآهنفسفات با ظرفیت ۸ آمپرساعت بر مبنای معادله برناردی | ۱۴:۲۰الی ۱۴:۴۰ |
A-۱۰-۱۶۹-۱ | فتح اله امی، مراد هواسی | کاهش اکسیدهای نیتروژن با تزریق آمونیاک و استفاده از کاتالیزورهای SCR+ASC | ۱۴:۴۰الی۱۵ |
A-۱۰-۸۸-۱ | سجاد داوری، فتح اله امّی، زهیرصبوحی، سید احسان حسینی | طراحی مفهومی محفظه احتراق توربین گاز هوایی متعارف به منظور کاهش دوده و آلایندههای گازی | ۱۵الی۱۵:۲۰ |
پوستر | |||
کد مقاله | نویسنده | موضوع | تایم ارائه |
A-۱۰-۹۳-۱ | جوادی | تولید هیدروژن از طریق منابع تجدید پذیر زیست توده | ۱۵:۲۰الی ۱۷ |
A-۱۰-۱۱۹-۱ | غلامی | نانوپالایش: تاثیر فناوری نانو برای پاکسازی محیط زیست | |
A-۱۰-۱۱۳-۱ | علی زاده | تحلیل ترمودینامیکی عملکرد موتور احتراق داخلی بعنوان محرک اولیهی سیستم تولید همزمان توان و حرارت از دیدگاه انرژی، اگزرژی و صرفهجویی در مصرف سوخت | |
A-۱۰-۹۵-۱ | شاکری | هوش مصنوعی در موتور و قوای محرکه | |
A-۱۰-۱۳۰-۱ | حسن خانی | مروری بر تکنیک سرعتسنجی تصویر ذرات (PIV) و کاربردهای آن در بهینهسازی عملکرد موتورهای درونسوز | |
A-۱۰-۱۰۴-۱ | ضیائیان | بهینه سازی و کاهش خطای توربینگازی نیروگاه با استفاده از روش تحلیل وقایع | |
A-۱۰-۱۵۲-۱ | مطلوب مقدم | بررسی اثر افزودنی پلیمری به عنوان عامل کاهنده اصطکاک بر افت فشار و انتقال حرارت | |
A-۱۰-۱۲۳-۲ | ملکیان | هوش مصنوعی در سیستم های محرکه،کاربردها،چالش ها و روندهای آینده | |
A-۱۰-۱۲۳-۳ | ملکیان | احتراق در موتورهای صنایع هوافضا، چالش ها ، روش ها و پیشرفت ها نوین | |
A-۱۰-۱۵۹-۱ | زارع | سوخت متان مایع: ویژگیها، مزایا و مقایسه با دیگر سوختها | |
A-۱۰-۱۱۷-۲ | سمایی | مطالعه و بررسی بهینهسازی فرآیند انجماد آب در یک محفظه ذخیرهسازی گرما | |
A-۱۰-۱۴۷-۱ | یوسف نژاد | کاربردهای موتور استرلینگ در انرژی خورشیدی و مقایسه آن با پنل خورشیدی | |
A-۱۰-۱۶۳-۱ | محمدزاده | طراحی تامین کننده انرژی از ارتعاشات در موتورهای درونسوز | |
A-۱۰-۱۷۲-۱ | ضیائی | تأثیر تغییرات هندسی انژکتور بر توزیع قطر قطرات در انژکتورهای فشاری – چرخشی | |
A-۱۰-۱۷۱-۱ | قلاوند | بررسی سخت کاری برودتی در افزایش طول عمر قطعات پرتنش موتورهای درونسوز | |
A-۱۰-۱۸۲-۱ | کولیوند | بررسی مقایسهای کمپرسورهای محوری و گریز از مرکز در صنعت هوافضا | |
A-۱۰-۱۸۴-۱ | زاهدی نسب | بررسی تاثیر سوختهای زیستی بر عملکرد موتورهای درونسوز و کاهش آلایندهها | |
A-۱۰-۱۶۸-۲ | حسینی | تحولات نوین در توسعه مواد کامپوزیتی برای سامانههای هوافضایی | |
A-۱۰-۱۸۸-۱ | سلمانی نصرابادی | تحلیل عملکرد انژکتورهای گریز از مرکز یک پایه برای سیستمهای پیشران پیشرفته |
کلاس ۴(۱۱۵) موتور فضایی مدیر نشست: جناب آقای دکتر امی هیئت داوران: جناب آقایان دکتر امی، دکتر ولی زاده، دکتر ابراهیمی |
|||
https://vclass۲.modares.ac.ir/rooms/nmf-۵i۷-we۵-inb/join | |||
سخنرانی | |||
کد مقاله | نویسندگان | عنوان مقاله | ساعت ارائه |
A-۱۰-۱۱۲-۲ | کورس نکوفر، صادق مظلومی | بررسی هندسه مسیر خنککاری بازیابی (احیائی) و پارامترهای مؤثر آن در موتورهای پیشران سوخت مایع | ۱۴الی۱۴:۲۰ |
A-۱۰-۱۵۰-۱ | محمدحسین رئوفی، فتح اله امی | بررسی روش های طراحی هندسه نازل همگرا-واگرا و تحلیل عددی جریان | ۱۴:۲۰الی ۱۴:۴۰ |
A-۱۰-۱۹۳-۱ | مهرداد فرخی نژاد، وحید دلدار | بهینهسازی هندسی اسپایک دهانه ورودی موتور رم جت دو بعدی | ۱۴:۴۰الی۱۵ |
A-۱۰-۱۱۸-۱ | سیاوش الیاسی، دکتر فتح الله امی | طراحی و تحلیل عملکرد موتور فضایی سوخت مایع (DAMAVAND-۱۶۰T) | ۱۵الی۱۵:۲۰ |
پوستر | |||
کد مقاله | نویسنده | موضوع | تایم ارائه |
A-۱۰-۱۲۳-۱ | ملکیان | موتورهای فضایی چین از آغاز تا پایان | ۱۵:۲۰الی ۱۷ |
A-۱۰-۱۳۶-۱ | صیفی زاده | مقایسه عملکرد انواع انژکتورها در موتور فضایی سوخت مایع | |
A-۱۰-۱۳۱-۲ | حسینی زاده | مدیریت هوشمند الکترونیک و هوش مصنوعی در پیشرانههای هوافضایی | |
A-۱۰-۱۷۶-۱ | شیرین آبادی | پیشرانهای یونی مینیاتوری (ابعاد کوچک) | |
A-۱۰-۱۷۸-۱ | اصغری | نیروی محرکه الکتریکی برای ماهوارهها و فضاپیماها | |
A-۱۰-۱۸۱-۱ | خاوندی | بررسی انواع رانشگرهای الکتریکی و روابط محاسباتی حاکم بر آنها |